To, že krásná mladá zpěvačka a herečka Olga Lounová má koně pod kapotou opravdu ráda, dokázala nejen na výstavě Autoshow, která právě probíhá na Výstavišti v Holešovicích, ale svědčí o tom i její podařené akce, u kterých se tají dech i otrlým řidičům.
„Profil závodníka mi byl předurčen už asi v mládí. Když mi bylo sedmnáct a ještě jsem neměla ani řidičák, podařilo se mi v pískovně otočit auto na střechu. Blbla jsme tenkrát se svým klukem, chtěla jsem ho předjet, ale jak jsem to neuměla, nezvládla jsem jízdu tak šikovně jako on a můj starý favorit skončil na střeše. Nikomu se nic nestalo, jen to byl pro mne impuls k tomu, že než se pustím do dalšího závodění, je třeba se také něco naučit“.
Na otázku, jaká byla nejnebezpečnější jízda, Olga nemůže úplně říci. „V rallye je každá jízda trošku nebezpečná, protože jedete přes svoje limity, snažíte se sama sebe porážet. I když někdy si říkám, když poslouchám zpravodajství, že jízda Brno – Praha je nebezpečnější. Nejnebezpečnější na rallye je, když máte pomalý defekt, nevíte, to nemusí dopadnout dobře…. Snažím se omezit rizika na minimum. Hodně záleží také na vnitřním soustředění, kondici vozu, na okolnostech…“
A jak to má Olga Lounová s nehodami? „Při závodech to bylo minulý rok na Rally Barum. Tam se mi podařilo hodit auto na střechu, a protože to bylo v kamenolomu, padala jsem 3,5 metru dolů po střeše, to nebylo moc příjemný. Normální nehoda, myslím tím nehoda v normální a ne závodní situaci, se nám stala, když jsme jeli s tanečníky na vystoupení na ples, kde jsme měli účinkovat. Na plzeňské dálnici jsme trefili srnku. Srnka odběhla, tak nevím, jak dopadla ona, ale naše auto bylo úplně zničený, jeli jsme 130 km/h a v té rychlosti to odneslo auto. Naštěstí jsem dobře pojištěná, což beru jako základ na své cesty. Najezdím toho hodně. Za dva roky v klidu 230.000 km.“
Na výstavě si Olga obhlížela nejen Maserati za 54.000.000, Ferrari, které jí ladilo s šaty, ale odhalila i zbrusu novou Toyotu C-HR či testovala Toyotu Land Cuiser 6×6. A jaké jsou její plány do budoucna? Kromě práce na anglické desce – druhé části české desky, připravuje i novou českou desku, protože tvorba je pro Olgu to hlavní, věnuje se skládání a koncertování s kapelou. Připravuje také turné, které bude v březnu příštího roku. Nenechá v klidu ani závodění. S autotechnology jezdí okruhy na Pragovce R1, což si náležitě užívá. Jak sama říká, vždy jezdila spíše rallye, toto je pro ní nový zážitek, je to jako formule…